zaterdag 10 januari 2009

Ik ben toch een vod, ja


Gisterenavond voor het eerst sinds lange tijd nog eens op stap geweest zonder man of kinderen, pfieuw, dat heeft deugd gedaan zeg!

Na een korte tussenstop in Mechelen belandden we in Leuven, alwaar een "lieve" forumvriendin haar 35ste verjaardag vierde.

Met optreden van een wreed tof groepke, ongelooflijk knappe andere forumvriendinnen, drank en hapjes, een aangrijpende speech, een toast aan een dierbare en veel ambiance.

Alleen jammer dat ik ook nu weer niet bij iedere forumnaam een gezicht kan plakken. Mezelf in de groep gooien is écht mijn ding niet en het feit dat iedereen zo slank en mooi en hip en vlot was, gaf mij al helemaal het gevoel dat ik er maar bij hing voor spek en bonen.

Goed voornemen voor 2009 dus:
- MEER zelfvertrouwen kweken
- mezelf WEL mooi vinden
- geloven dat ik WEL iets waard ben

Met dank aan mijn co-pilote, ik was uiteindelijk om kwart voor 3 thuis, mét aangevroren ruiten :-)

1 opmerking:

Zinzia zei

Het was leuk, maar het zien van mijn bedje vond ik heel leuk :)