vrijdag 13 maart 2009

Verander je leven,

Tussenstand van mijn kyalin-project:

De protëinesupplementen vallen mee, sommige zijn niet te vreten, anderen best wel lekker. Ik heb ondertussen via-via nog een pakket met verschillende Nutripharm producten op de kop getikt, dus ik kan eindeloos variëren.

Voorkeuren zijn momenteel de puree met gevogelte, de champignon- en kippevelouté, de vanillepudding en de poire Belle Hélène. De ontbijtrepen zijn allemaal even lekker en ideaal als ontbijt 's morgens: vlug meegenomen in de handtas en opgegeten terwijl ik op het werk mijn mails check.

De eerste dagen snakte ik naar eten, een hele dag door. Alles en iedereen die ik tegenkwam, veranderde in een heerlijk bord spaghetti carbonara of een portie friet met stoofvleessaus en mayonnaise. Ik stilde mijn goesting met sla en komkommer en wokte 's avonds de meest waanzinnige groentencombinaties door elkaar, alles om maar niet te moeten toegeven aan die onweerstaanbare drang naar de verboden vruchten.

Maar het resultaat is er dus.

-3,3 kg op 7 dagen

Ik ben heel trots op mezelf :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey,
PROFICIAT!!
Ik weeg me op zondag maar ik was vorige zondag toch al 1 kiloke kwijt :-)
Nu even gewoon een vraagje: mag je ook van dat korn vlees eten? Dat is geen vlees maar bestaat dacht ik uit een soort paddestoelen? Ik maak dat nu in soms in tomaten met look en ui...Omdat je sprak over allerlei groenten hé :-)
Geniet ondertussen van uw kiloke kwijt, doe ik ook. Ik hoop dat ik op zondag nog wat kwijt ben :-)
onbegrijpelijke