woensdag 26 november 2008

Hellup!

Is er iemand die mij kan geruststellen dat de peuterpuberteit overgaat?

Dat ik helemaal niets verkeerd doe maar dat het gewoon mijn dwarse peuter is die de grenzen van zijn vermogen aftast en zodoende zijn moeder (moi) tot wanhoop drijft?

Dat mijn lief, schattig, knuffelig manneke - dat momenteel behekst is en meer op een allesvernietigend, hondsbrutaal en driftig monster lijkt - ooit nog terugkomt?

Stel mij gerust, alstublieft, want dit hou ik niet veel langer meer vol :-(

5 opmerkingen:

Unknown zei

Hey,

Misschien heeft hij last van de komst van de sint? En euh, ja peuterpuberteit gaat wel over maar een beetje later komt de puberteit dan weer :-(. In ieder geval, het lijkt me dat de grote meerderheid van de kinderen in deze periode allemaal om ter lastigst zijn. Het zal goed zijn als die goede sint terug naar Spanje is!
onbegrijpelijke

Anoniem zei

't Is hier van net hetzelfde! En ze zijn zo goed als even oud hé ;) Ik tel mee met je af...

Tasja zei

LOL, nog een lotgenootje :)

BB zei

Allez, als de andere winterkindjes er ook al last van hebben, troost ik mij dus met de gedachte dat ik niet alleen ben *dikke oef*

zapnimf zei

Hum. Neen, maar ik kan je wel verzekeren dat de real puberteit nog veel minder om mee te lachen is. Maar soit, ze kunnen dan wel al hun eigen billen schoonvegen, toch ook een voordeel.