dinsdag 19 mei 2009

CBFA-attest

Herinneren jullie je deze ellende nog?

Dit jaar hang ik er weer aan voor enkele weken cursussen.

Ditmaal voor het behalen van het CBFA attest verzekeringstussenpersoon.

Reeds achter de rug:
Wet op de landverzekeringsovereenkomst : 67 %
Burgerlijke aansprakelijkheid: 87%

Nu bezig:
levensverzekeringen (test morgenvroeg en ik kom er maar niet toe om te studeren)

Nog in het vooruitzicht:
ongevallenverzekeringen
autoverzekering
brandverzekering

In totaal bijna 6 weken cursus, 4 in het voorjaar, 2 in het najaar.

2 opmerkingen:

MorganMagic zei

you've been tagged ;)

Anoniem zei

Hey,

Bedankt voor de tip maar vandaag is de beugel klaar dus ik kan niet meer veranderen :-(
Ik ben eens nieuwsgierig hoe dat vandaag gaat aflopen daar bij die tandarts en of mijn zoon die beugel gaat kunnen verdragen. Zal weer een tijdje aanpassing vragen met veel gezeur en negatief gedrag vrees ik. We gaan dat dus positief aanpakken :-)

onbegrijpelijke