donderdag 30 april 2009

Verander je leven

nieuwe tussenstand van mijn kyalin-project:

Mijn eerste streefdoel is bereikt!!!!!

Vandaag stond het er: 99,7 kg.
Voor het eerst in jaren een gewicht dat nog maar uit 2 cijfers bestaat.
Ik kan het eigenlijk bijna zelf niet geloven.

In totaal -12,3 kg op 8 weken, dit overtreft al mijn verwachtingen!

Effe schetsen: Ik ben tot nu toe 1/9 van mezelf verloren, 1/4 van het totale gewicht dat eraf moet.

Ik ben 2, bijna 3 kledingmaten, versmalt, daaraan merk ik het het beste.

Oh ja, en ik fiets terug. Ook al meer dan 8 jaar geleden dat ik dat nog gedaan had. Zonder verpinken fiets ik heen en weer naar school, kleinebroer achterop, om samen grotebroer te gaan halen.

En ik zwem nog steeds, voorlopig maar 1 keer per week om organisatorische redenen, maar het doet deugd en elke keer slaag ik erin om meer baantjes te doen in dezelfde tijd. Stilletjes opbouwen dus, ik ga zo dan toch nog aan mijn brevet van 1000 m geraken :-)

1 opmerking:

zapnimf zei

Dees is wel wauw zeg!

Toen ik vorige keer bij jou las : vijf weken, min acht kilo, ben ik er ook terug aan begonnen. Gewoon wat minder eten dus.