vrijdag 10 april 2009

Verander je leven

nieuwe tussenstand van mijn Kyalin-project:

-8,9 kg op 5 weken

Ondertussen ben ik ook terug gaan zwemmen.

Maandag nog stroef en amper aan de overkant rakende, gisteren al heel wat vlotter en telkens een over-en-weer van het zwembad! Soms had ik echt het gevoel dat ik kon blijven zwemmen, heerlijk om weer zoveel energie te hebben!

Nu alleen nog iets aan mijn chagrijnig humeur doen en dan is TB ook weer tevreden :-)

Ik moet trouwens heel dringend gaan winkelen.
Momenteel heb ik nog welgeteld 1 broek die me past.
En dan nog, zelfs die moet ik regelmatig optrekken :-)

Ten laatste binnen twee weken hoop ik mijn eerste streefdoel bereikt te hebben!

2 opmerkingen:

zapnimf zei

Applaus!

Anoniem zei

Amai, goed!! proficiat!!

Hier amper 3 kilokes eraf op al die weken maar ik zondig teveel:-(
Ik steek het nu maar op die paashaas die al die chocola bracht :-)

onbegrijpelijke