woensdag 23 juli 2008

Waar heb ik dit aan verdiend?


CMI bezorgde mij de verrassing van de dag: een award voor mijn blog!

Mijn beurt nu om er 7 te nomineren, wat niet zo simpel is, want van de vele blogs die ik (bijna dagelijks) lees, zijn er enkele die zelf al meerdere malen genomineerd zijn (en we gunnen anderen toch ook iets, nietwaar?), enkele waarvan ik weet dat ze een hekel hebben aan die blog-award-dinges (zie verder in dit bericht) en enkele die volgens mij zelfs niet weten dat ik ze volg (maar vanaf zo dadelijk dus wel).

Soit, na lang wikken en wegen, is dit mijn top-7 (in willekeurige volgorde, uiteraard):
Sprokkels
Family of Fools
Hersenspinsels
A blog of her own
Autisme - Wat is autisme?
Het Nieuwsblad Online - kapellen
De weergaloze fratsen van ene zapnimf

Een zéér eervolle vermelding gaat naar de disfunctionele huismoeder en Madame Zsazsa.

Zij vallen buiten categorie omdat ze enig zijn in hun soort en een beschermde blogstatus genieten (en ook omdat ik weet dat ze een bloedhekel aan die blog-award-dinges hebben).

7 opmerkingen:

zapnimf zei

O? Merci zeg.

Die huisvrouw heeft het al hoog genoeg in haar bol, daar moet je niet te veel eieren onder leggen.

Trouwens, watte allergisch voor zo'n nominatie? Wat deden die twee dan bij de B-wards, behalve onnozel? ;-)

Anoniem zei

Ook merci zeg ;-). Ik had geen idee dat jij mijn blog volgde, en ook niet dat jij er een had.
Ikzelf ben niet allergisch, maar 7 blogs nomineren is wel veel hé. Ik denk denk denk...

Anoniem zei

Ik ben effe sprakeloos...toch heel erg bedankt...

Unknown zei

Hallo,

Dank u voor de award.
Ik wist niet dat dit bestond.Het geeft toch wel een steuntje.Ik zal de 7 andere awards die ik nu mag toekennen dan ook zeker eerlijk verdelen.nogmaals bedankt.


onbegrijpelijke

De Huisvrouw zei

Mor effenaf merci :D En @ZN : zwaag waaf ; )

Mme Zsazsa zei

Ha, merci!

zapnimf zei

@DH : Hoempf!