zondag 28 december 2008

Absoluut GEEN crappy Christmas

In tegenstelling tot mijn verre-van-geweldige verjaardag in 2008, was het een fantastische en wondermooie Kerst de voorbije dagen!

En hoewel ik op voorhand al had kunnen raden wat ik ging krijgen, omdat de verpakte vorm van 2 niet-gelabelde pakjes de inhoud duidelijk verraden had, kon TB mij toch nog verrassen met een derde cadeautje. Alleen al het feit dat hij dat pakje zo goed had weten verstoppen en geheimhouden was voor mij het mooiste geschenk.

De kinderen zijn braaf geweest, zullen we maar zeggen. Gezien de omstandigheden hebben ze zich de afgelopen dagen gedragen zoals volgens mij alle kinderen zich gedragen na 3 dagen overdosis Kerst vieren.

Gisterenavond sloten we het feesten af bij goede vrienden, zoals we het het liefst hebben: ongedwongen, huiselijk, zonder stress, als-het-maar-plezant-is.

En dat was het voor dit jaar. Want de eindejaarsfeesten gaan wij stilletjes aan ons voorbij laten gaan. TB begint vanaf 31/12 te werken van 17u tot 02u00 (wie er dan nog de trein moet nemen, is mij een raadsel, maar kom, dat is nu eenmaal het lot als treinbestuurder) en dus zal ik dit jaar voor het eerst in bijna 13 jaar, zonder hem het nieuwe jaar moeten inzetten. Ik zal het lekker rustig houden met de kinderen en wie weet, slaap ik zelfs nog voor ik de boten in de haven kan horen toeteren :-)

1 opmerking:

zapnimf zei

Zegt nu niet dat jij nooit zo'n late trein hebt genomen als het feesten geblazen was? Ja toch?